Tworzenie stron internetowych - cennik

Jak powinna wyglądać dobra strona internetowa?

Zacznijmy od tego, że każda firma, aby stać się konkurencyjną na rynku, potrzebuje swojej strony internetowej. Klient powinien być w stanie z łatwością znaleźć niezbędne informacje w sieci, by skorzystać z jej usług. W dzisiejszych czasach potencjalni klienci, nim dokonają zakupu, prześwietlają dane przedsiębiorstwo w Internecie (cennik, dotychczasowe realizacje, oceny i opinie, kontakt). Nie masz strony www i/lub żadnego kanału social media — jesteś niewidoczny.

Oczywiście wygląd strony internetowej jest poniekąd sprawą indywidualną. To klient wyznacza tutaj kierunek, podając swoje preferencje. Każdy z nas ma inne poczucie estetyki i często to klient przychodzi do realizatora stron www z jasno określonymi wymaganiami co do wyglądu witryny internetowej jego firmy (np. musi być w kolorach czarno-białych).

Jeśli usługodawca nie ma konkretnej wizji, bardzo przydatne stają się wtedy szablony, które wysyłamy klientom do wyboru. Bazując na kilku bądź kilkunastu wytypowanych przez nas szablonach, klient może wskazać najbardziej wpisujący się w jego oczekiwania design, na podstawie którego postawimy i spersonalizujemy stronę www.

Oprócz indywidualnych upodobań względem strony, takich jak: kolorystyka, rozkład treści, dominujące motywy, ilość podstron itp. istnieją dobre praktyki, wręcz złote zasady, które realizator powinien zaimplementować, a klient zaakceptować. 😉 

Strona internetowa powinna być estetyczna, prosta, przejrzysta, łatwa w „konsumowaniu”, kierująca do kontaktu. Powinna zawierać najważniejsze informacje, bez ich przesytu! Strona www to nie książka, czy długie wypracowanie na zaliczenie. Nikt z zainteresowanych widząc ścianę tekstu (i drobną czcionkę?!) nie przebrnie przez to, nie dowie się tego, po co zajrzał na stronę, a tym samym nie przejdzie do kontaktu. Dobra strona to wcale nie ta najbardziej nowoczesna, wręcz kipiąca od nadmiaru bajerów, które co i rusz wyskakują, gdy tylko zjeżdżamy po niej scrollem w dół. Kluczem do sukcesu jest tu owszem nowoczesność, lecz bez nadmiernych efektów specjalnych, które przeszkadzają i rozpraszają uwagę. Skupmy się na przejrzystości, funkcjonalności i dobrym tekście, jak najlepiej opisującym firmę i jej produkty/usługi.

Co powinna zawierać dobra strona internetowa? Jeśli chodzi o jej wsad merytoryczny również istnieje parę ważnych kwestii do uwzględnienia przy jej tworzeniu.

Jaki jest koszt wykonania strony www?

Nie da się jednoznacznie powiedzieć ile kosztuje strona internetowa, lub ile powinna ona kosztować. Zależy to od bardzo wielu czynników m.in. stopnia rozbudowania strony (w tym ilości podstron), stopnia zaawansowania, technologii, wymagań i potrzeb klienta. Im większe oczekiwania co do nietypowych rozwiązań, tym cena będzie wyższa. Jeśli Twoją stronę internetową ma charakteryzować dobra jakość, wykonawca musi poświęcić na jej stworzenie odpowiednią ilość dni pracy, posłużyć się fachową wiedzą oraz odpowiednimi narzędziami, a to kosztuje. Nie warto natomiast przepłacać, dlatego też zaleca się dobry research (zarówno realizacji, jak i cen) oraz przemyślany wybór realizatora.

Cennik

Strona
One Page

od 1000zł

jednorazowo

Stronę stawiamy i personalizujemy na CMS WordPress w oparciu o wybrany przez Ciebie szablon/design. One page to typ strony zawierający tylko jedną stronę, na której znajdują się wszystkie niezbędne informacje.

Strona
Firmowa

od 1400 PLN

jednorazowo

Stronę stawiamy i personalizujemy na CMS WordPress w oparciu o wybrany przez Ciebie szablon/design. Strona firmowa zawierająca od 3 podstron do kilkunastu podstron, z możliwością stworzenia bloga.

Strona
Support

100-200zł

miesięcznie

 Dodatkowo, w naszej ofercie, możliwe jest poszerzenie usług o:
– kompleksową obsługę strony wraz z serwerem, domeną i certyfikatem SSL
– copywriting – przygotowanie tekstów pod tworzoną stronę www,
– wygenerowanie klienta poczty elektronicznej z własną domeną,
– zarządzanie treścią,
– wprowadzanie zmian; aktualizacje, opiekę nad bezpieczeństwem strony.

Dlaczego warto zlecić nam stworzenie strony internetowej Twojej firmy?

W swojej ofercie bazujemy głównie na dwóch pakietach różniących się od siebie wyborem ilości podstron. Jeśli interesuje Cię strona One Page nie wydasz na nią u nas więcej, jak 1000 złotych. Drugi pakiet dotyczy strony firmowej zawierającej od 3 do kilkunastu podstron, z możliwością stworzenia bloga. Stronę internetową stawiamy i personalizujemy na CMS WordPress. Dbamy o jej estetykę, przejrzystość, a zarazem nowoczesność. Gwarantem jest: responsywny design, podstawowa konfiguracja strony pod SEO/wyszukiwarki, konfiguracja serwera i domeny oraz narzędzi Google i analityki.

Na stronie możemy umieścić również: slider zdjęć, galerię zdjęć, formularz kontaktowy, mapkę dojazdu, portfolio i wiele innych.
RWD — dostosowujemy strony do urządzeń mobilnych.

Zależy nam na tym, aby nasi klienci czuli się zaopiekowani, dlatego też w ofercie wprowadziliśmy dodatkowo pakiet Support, który zapewnia pełną opiekę nad stroną firmową. Jest to opcja dodatkowa, z myślą o tych, którzy nie chcą uczyć się obsługi edytora treści lub nie mają czasu, aby żmudnie się przez niego przeklikiwać (pakiet zapewnia jedną edycję strony w miesiącu). Co więcej, gwarantuje pełne zaplecze techniczne: kompleksową obsługę strony wraz z serwerem, domeną i certyfikatem SSL oraz wygenerowanie klienta poczty elektronicznej z własną domeną. Support to również dbanie o bezpieczeństwo strony internetowej — witryna wzbogacona jest o certyfikat SSL, my sami natomiast tworzymy kopie zapasowe strony i wykorzystujemy sprawdzone strategie, które zabezpieczają stronę przed wyciekami informacji czy potencjalnymi atakami.

Jak przebiega współpraca z nami?

01.

Kontakt z klientem mający na celu doprecyzowanie jego oczekiwań względem wyglądu i funkcjonalności strony. Podczas rozmowy określimy cele i potrzeby oraz zastanowimy się, jaki rodzaj strony będzie najlepszym rozwiązaniem.

02.

Wybór szablonu strony z naszej oferty oraz przesłanie potrzebnych materiałów graficznych m.in. logo firmy.

03.

Postawienie strony www oraz jej personalizacja na CMS WordPress w oparciu o wybrany przez klienta szablon/design.

04.

Przesłanie projektu strony do akceptacji klienta.

05.

Uzupełnienie strony o treści — przekazanych od klienta lub przygotowanych przez naszego copywritera.

06.

Konfiguracja serwera i domeny strony oraz dostosowanie strony pod urządzenia mobilne.

07.

Przekazanie klientowi danych do administratora strony.

08.

Jeśli klient zdecyduje się na poszerzenie zakresu usług (pakiet Support): opieka nad bezpieczeństwem strony, zarządzanie treścią, wprowadzanie zmian i aktualizacji.

Przykładowe realizacje stron

Najczęściej zadawane pytania

Cena zależna jest m.in. od ilości podstron, stopnia skomplikowania strony oraz dodatkowych usług, które możesz, ale nie musisz dokupić. Niemniej jednak ceny wahają się między 1000 a 2000 złotych płatnych jednorazowo tj. bez pakietu Strona Support.

Wybierając pakiet Strona One Page lub Strona Firmowa otrzymujesz gotową stronę internetową wraz z danymi do administratora strony, co oznacza, że wszelkie zmiany w treści, aktualizacje czy opieka nad bezpieczeństwem strony leży po Twojej stronie. 

Decydując się dodatkowo na pakiet Strona Support, możesz liczyć na naszą pomoc przy zarządzaniu stroną.

Wszystko zależeć będzie od złożoności i stopnia skomplikowania strony www, którą dla Ciebie stawiamy. Jeśli sprawnie pójdą nam kwestie formalne (podpisanie umowy, płatność) oraz organizacyjne (wybranie szablonu, przesłanie potrzebnych materiałów graficznych np. logo firmy, ew. zdjęć i gotowych tekstów) przewidywany czas oczekiwania na pierwszą wersję gotowej strony internetowej nie powinien przekroczyć 14 dni, a finalna wersja jednego miesiąca. 

Przewiń do góry