Potrzebujesz pomocy przy prowadzeniu social media?
Skontaktuj się z nami, a przeanalizujemy Twój projekt i dokonamy niezobowiązującej wyceny.
Brakuje Ci kilku “cegiełek”, aby stworzyć pełny plan działań marketingowych na 2022 rok?
A może kompletnie nie masz pomysłu na tegoroczną strategię marketingową?
Zaplanuj z nami koncept na treści oraz kreatywne podtrzymanie kontaktu z obserwatorami Twojego fanpage.
Jeśli zdarza Ci się pisać teksty na kolanie czując na szyi oddech zbliżającego się deadline’u publikacji, często brak Ci pomysłów na content, na prowadzonym przez Ciebie fanpage’u od wielu tygodni wieje pustkami, ten artykuł jest zdecydowanie dla Ciebie!
Przeczytaj uważnie wpis, a Twoje posty, w których wykorzystasz bieżące wydarzenia (święta typowe i nietypowe), będą “na czasie”. Ty zaś zyskasz regularność w publikowaniu.
Stwórz plan działania – wyznacz duże punkty na osi czasu – który wykorzystasz w komunikacji marki, jej produktów/usług. Pomoże Ci w tym przygotowany przez nas KALENDARZ MARKETERA na 2022 rok, który zawiera wszystkie typowe oraz najciekawsze nietypowe święta w roku.
Dzięki niemu nie zapomnisz o powszechnych świętach takich jak: Dzień Babci, Dzień Dziadka, Dzień Kobiet, Dzień Chłopaka, Dzień Mamy, Dzień Taty, Dzień Dziecka, Dzień Nauczyciela, Święta Wielkanocne, Święta Bożego Narodzenia, Sylwester. Są to dobre okazje, aby złożyć życzenia klientom/obserwatorom, w tych ważnych dla nich dniach.
Walentynki, Tłusty Czwartek, Halloween, Black Friday, Cyber Monday, Mikołajki, są to idealne okazje, aby zorganizować ciekawą kampanię reklamową lub akcję promocyjną, która szczególnie w te dni, pełnych transakcji handlowych, może przynieść wymierne korzyści finansowe firmie.
Nie bądź w tyle i korzystaj z contentu, który podaje Ci na tacy rok kalendarzowy.
Real Time Marketing wykorzystać możemy również przy świętach nietypowych – Dzień Szefa, Światowy Dzień Copywritera, Światowy Dzień Grafika, Dzień Handlowca – co jest idealną okazją, by przedstawić zespół codziennie pracujący na rzecz klientów; lub szefa, z którym odbiorcy nawiązują internetowo kontakt. Często, komunikując się jedynie w wirtualnym świecie, nie wiemy z kim dokładnie rozmawiamy, u kogo dokonujemy zakupów, komu ufamy powierzając np. prowadzenie Social Media naszej firmy. Takie dni aż się proszą o wykorzystanie. Postawmy na autentyczność i budujmy tym samym pozytywny (ciepły, otwarty) wizerunek marki. Wstawmy swoje zdjęcie, opiszmy się w kilku zdaniach – jaka jest nasza odpowiedzialność w firmie, ale również bardziej prywatnie, jakie są nasze zainteresowania czy hobby.
Święta nietypowe są również fajnym punktem zaczepienia, by bardziej szczegółowo opisać i przybliżyć oferowane przez firmę produkty czy usługi. Dzień Polskiej Wódki – dobry moment dla producentów lub sprzedawców wódek; Międzynarodowy Dzień Pizzy – chwytliwa reklama z dodatkowym kodem rabatowym to czyste złoto 9-tego lutego. Dzień Czekolady 12-tego kwietnia to idealny czas na prezentację wszystkich sprzedawanych czekoladowych wytworów miłośnikom słodkości, a nie oszukujmy się, jest nas wielu. 😉 Producenci dresów i casual’owych strojów mogą wziąć pod lupę 2-go czerwca i świętowany tego dnia Dzień Bez Krawarta lub Dzień Bez Stanika 13-tego października – zapewnijmy sobie dzień na luzie! Dzień Dobrych Rad jako promocja poradników, instruktaży, podcastów, czemu nie? Światowy Dzień Roweru, Międzynarodowy Dzień Sushi, Międzynarodowy Dzień Piwa, Światowy Dzień Fotografii, Dzień Pierogów, Dzień Piernika – okazji jest bez liku, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.
Co więcej, niektóre święta przypadają, w różnej konfiguracji nazw, nawet kilka razy w roku!
Chcesz wypromować konkretną książkę? Opowiedz o niej w Międzynarodowy Dzień Pisarzy 3-go marca; Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich 23-go kwietnia, Dzień Miłośników Książek 9-tego sierpnia; Dzień Czytania Książek 6-tego września; alternatywnie: Dzień Bez Telefonu Komórkowego 15-go lipca (to może w zamian dobra książka?) i wiele, wiele innych.
Widzisz? Przeglądasz nasz kalendarz i pomysły na kampanie marketingowe same przychodzą do głowy. Bądź na bieżąco z ważnymi wydarzeniami w 2022 r. i wpleć je do swojej strategii marketingowej. Ich celebracja w efekcie zbuduje większe zaangażowanie wśród odbiorców Twoich produktów bądź usług.
Skontaktuj się z nami, a przeanalizujemy Twój projekt i dokonamy niezobowiązującej wyceny.