Chcesz zacząć z nami współpracę?
Skontaktuj się z nami, a przeanalizujemy Twój projekt i dokonamy niezobowiązującej wyceny.
28.01.2022
Facebook Ads, pozyskiwanie leadów
Fotowoltaika, zawężone terytorium
Stworzyliśmy kampanie reklamową Facebook Lead Ads, która przyniosła ponad 300 wypełnionych formularzy kontaktowych od potencjalnych klientów, czyli wstępnie rozgrzanych leadów. Budżet kampanii wyniósł ponad 12000zł, a średni koszt pozyskania kontaktu to 37zł.
Jaki był efekt kampanii, która trwała kilka miesięcy? Brak mocy przerobowych. W pewnym momencie firma miała tyle zleceń, że nie była w stanie, w krótkim okresie realizować kolejnych projektów. Warto nadmienić, że pozyskiwanie leadów było jedną ze składowych dobrych wyników sprzedażowych. Ważna role w procesie skalowania wyników firmy stanowili również sprzedawcy, którzy dostarczone leady potrafili sprawnie zamienić w realnych klientów firmy.
Klient chciał otrzymywać numery telefonów do osób zainteresowanych instalacją paneli fotowoltaicznych i pomp ciepła. Dodatkowo oferował pomoc w procesie pozyskiwania dotacji na wspomniany projekt. Stworzyliśmy kreacje reklamowe, które zachęcały do pozostawienia kontaktu poprzez formularz kontaktowy na Facebooku, ale także opowiadały o korzyściach wynikających z zastosowania takich instalacji. Dobraliśmy odpowiednie grupy odbiorców reklam, a następnie stale je optymalizowaliśmy. Wdrożyliśmy również kampanie remarketingowe na zasadzie social proof, które pokazywały wykonane wcześniej przez firmę instalacje, a także zapewniliśmy sprawną moderację na profilu firmy. Kampania była ograniczona terytorialnie, co stanowiło ograniczone możliwości targetowania. Konieczne było wypracowanie odpowiedniej ilości danych, dzięki czemu stworzyliśmy najbardziej optymalne kreacje reklamowe i grupy niestandardowych odbiorców.
Skontaktuj się z nami, a przeanalizujemy Twój projekt i dokonamy niezobowiązującej wyceny.