Pozyskiwanie leadów, ponad 58-krotny zwrot z inwestycji w branży finansowej B2B

CASE STUDY

Opublikowane:

22.01.2022

Kategoria:

Facebook Ads, pozyskiwanie leadów

Branża:

Doradztwo finansowe B2B

Kampania reklamowa, która pozyskała
ponad 1200 leadów

Stworzyliśmy kampanie reklamową w systemie reklamowym Facebooka, która przyniosła ponad 1200 kontaktów do klientów. Budżet kampanii wyniósł ponad 25000 zł, a średni koszt pozyskania jednego leada to 20zł. Ostateczna konwersja wynosi 70%, przy cenie usługi wahającej się miedzy 2500-4000zł.

To oznacza, że dzięki kampanii firma wypracowała ponad 2 mln przychodu. 

Początkowy koszt pozyskania leada wynosił nawet 50zł, dzięki bieżącej optymalizacji i zastosowaniu najbardziej optymalnych rozwiązań udało nam się zmniejszyć koszt pozyskania kontaktu do 14zł. W przypadku tak specjalistycznych usług jest to bardzo niski koszt pozyskania kontaktu. 

Jak tego dokonaliśmy?

W początkowym etapie ustaliliśmy z klientem najlepszą dla nich ścieżkę pozyskiwania kontaktów, a także sposób usprawnienia bieżącej obsługi. Następnie przeszliśmy do stworzenia kreacji reklamowej, która mówiła o unikalnej wartości jaką usługa przyniesie potencjalnemu klientowi. Tworzenie kreacji wymagało nieustannego testowania i wypracowywania najlepszych możliwych opcji. Kolejnym krokiem było wypracowanie odpowiedniego targetowania. W początkowym etapie posiadaliśmy bardzo małą ilość danych, im więcej danych tym większe możliwości optymalizacji kampanii mieliśmy. Wypracowaliśmy dwie ścieżki pozyskiwania kontaktów, pierwsza poprzez wykorzystanie strony internetowej klienta i piksela Facebooka, druga poprzez formularze na Facebooku. Stworzyliśmy zaawansowane lejki i grupy niestandardowych odbiorców oparte o osoby wypełniające formularze i dokonujące konkretnych zdarzeń na stronie internetowej. To pozwoliło nam obniżyć koszt pozyskania o ponad 200%.

Chcesz zacząć z nami współpracę?

Skontaktuj się z nami, a przeanalizujemy Twój projekt i dokonamy niezobowiązującej wyceny.

Przewiń do góry